REGULAMIN

1) Perfekt Dywan Automatyczna Pralnia Dywanów pierze dywany ,,na wskroś’ w kąpieli wodnej specjalistycznymi urządzeniami i maszynami . Dywany, które zgodnie z zaleceniami producenta nie mogą być prane, przyjmowane są wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność Kilenta.
Zakres prania dywanów, wykładzin, chodników, oraz mat wejściowych obejmuje :

  • trzepanie wibracyjne runa i osnowy,
  • pranie w kąpieli wodnej,
  • pranie zasadniczej i płukanie,
  • wirownie w wirówce, suszenie,
  • zaczesanie runa oraz pakowanie.

Dywany orientalne oraz ręcznie wiązane (Nepal, Afganistan, Maroko, Pakistan, Tybet, itp.) prane są ręcznie ze szczególną starannością przy użyciu delikatnych detergentów.

2) Perfekt Dywan Automatyczna Pralnia Dywanów nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam. Skuteczność procesu odplamiania zależy od rodzaju dywanu, pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, oraz czasu w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.
3) Perfekt Dywan Automatyczna Pralnia Dywanów oświadcza, iż nie jest w stanie całkowicie usunąć plam z : kawy, herbaty, barszczu, coca-coli, tuszu, plam z klejów, farb, przebarwień od naturalnego drewna i bejc, z moczu ani jego zapachu.
4) W miejscach intensywnie użytkowanych takich jak obszycie brzegów dywanu lub frędzle proces prania może spowodować uszkodzenia.
5) Dywany i chodniki po praniu mogą nieznacznie stracić sztywność, dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu, w przypadku dywanów klejonych do których użyto słabej jakości klej proces prania może przyczynić się do kruszenia się kleju, rozwarstwiania lub deformacji dywanu.
6) Na dywanach i chodnikach wykonanych z włókna polipropylenowego oraz dywanach typu shaggy w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach, będące wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania.
7) Dywany z przyklejoną osnową i wiskozowe są przyjmowane warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta, który wyraża zgodę na ich trwałe uszkodzenie.
8) W przypadku dywanów strzyżonych naturalną cechą nie podlegającą reklamacji jest wychodzenie włosów oraz powstanie różnic w odcieniach wynikających z różnic w odbijaniu się światła padającego na runo w zależności od kierunku ułożenia włosa.
9) Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną i tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.
10) Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.
11) Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dany dywan nie nadaje się do prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
12) Perfekt Dywan Automatyczna Pralnia Dywanów nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi, oraz szkód w wyniku błędnego oznaczenia dywanu przez producenta.
13) Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni.
14) W przypadku powstania sporu między Zleceniodawcą a Perfekt Dywan Automatyczna Pralnia Dywanów na skutek uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania jest paragon zakupu dywanu, itp. lub wycena oraz mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
15) W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 1 roku od daty wystawienia kwitu zlecenia, przedmiot zostanie oddany do utylizacji.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.